BIP – Biuletyn Informacji Publicznej

Władze Przedszkola nr 96

Dyrektor – Anna Olesińska- Pawlak

Wicedyrektor -Kinga Tajgreber

Przedszkole nr 96 jest placówką dydaktyczno-wychowawczą o charakterze publicznym.

Organ prowadzący:

Miasto Stołeczne Warszawa, a w nim Wydział Oświaty i Wychowania dla Dzielnicy Żoliborz, 01-627 Warszawa, ul.Słowackiego 6/8, tel.: 22 4438851

e-mail: Zoliborz.WOW@um.warszawa.pl

Organ sprawujący nadzór pedagogiczny:

Kuratorium Oświaty w Warszawie, 00-024 Warszawa, Al. Jerozolimskie 32,

tel. centrala 22 551 24 00

Struktura organizacyjna Przedszkola nr 96

Budynek przedszkola zbudowany został na początku lat pięćdziesiątych, w 2010 roku przeszedł remont i częściowo posiada dostosowania dla osób niepełnosprawnych.

  • Do przedszkola prowadzą schody, które mają sześć stopni.
  • Przy wejściu jest winda przeznaczona dla osób niepełnosprawnych.
  • Nie posiadamy miejsc parkingowych w tym dla dla osób niepełnosprawnych.
  • Nie ma przeszkód do wejścia z psem asystującym.
  • Mamy możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego.
  • Pomieszczenia placówki zlokalizowane są na  4 kondygnacjach budynku . Do najwyższej kondygnacji nie dojeżdża winda . Brak możliwości dotarcia osób niepełnosprawnych do placu zabaw

W  dwupiętrowym  budynku mieści się sześć oddziałów dziecięcych. Sale do zajęć są jasne i estetycznie urządzone.

Dysponujemy pomocami dydaktycznymi dostosowanymi do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci. Przedszkole nie posiada sali gimnastycznej. Zajęcia ruchowo-muzyczne i uroczystości organizowane są w salach zajęć. Dysponujemy dużym ogrodem przedszkolnym

Oddziały przedszkolne:

I oddział „Czerwony”(parter)

II oddział „Pomarańczowy ”(parter)

III oddział „Zielony”(I piętro)

IV oddział „Niebieski”(I piętro)

V oddział „Granatowy”(II piętro)

V oddział „Fioletowy”(II piętro)

Sala logopedy (III piętro-4 kondygnacja)

Sala „SI” (III piętro-4 kondygnacja)

Szatnia (-I piętro -kondygnacja podziemna )

Liczba wszystkich miejsc w przedszkolu 150

Personel placówki:

Dyrektor Przedszkola

Wicedyrektor Przedszkola

Rada Pedagogiczna

Kierownik Gospodarczy

Sekretarka

Personel obsługowy

SCHEMAT ORGANIZACYJNY PRZEDSZKOLA NR 96 W WARSZAWIE

Szczegółową organizację pracy w danym roku szkolnym określa projekt organizacyjny przedszkola, opracowany przez dyrektora najpóźniej do 30 maja poprzedniego roku szkolnego. Projekt organizacyjny zatwierdza organ prowadzący. W projekcie organizacji przedszkola określa się:

czas pracy placówki w ciągu roku,

liczbę dzieci przyjętych do przedszkola na dany rok szkolny z wyszczególnieniem grup wiekowych,

liczbę oraz dane pracowników,

liczbę pracowników łącznie z liczbą stanowisk kierowniczych,

czas pracy poszczególnych oddziałów,

ogólną liczbę godzin finansowanych ze środków organu prowadzącego,

rodzaj planowanych zajęć dodatkowych

Oferujemy:

– profesjonalną opiekę nad dzieckiem wykwalifikowanej kadry:

pedagogicznej,

logopedy

psychologa

– różnorodne zajęcia :

język angielski,

umuzykalnienie,

gimnastyka

Deklaracja dostępności

Przedszkole nr 96 w Warszawie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Data publikacji strony internetowej: 2021.03.14

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023.09.01

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

  • Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności
  • dokumenty w PDF nie są dokumentami edytowalnymi

Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej

Oświadczenie zostało ostatnio poddane przeglądowi dnia: 2021.03.14

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Skróty klawiaturowe

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Aplikacje mobilne

Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.

Procedura skargowo-wnioskowa

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.

Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.

Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt:

osoba do kontaktu: Anna Olesińska -Pawlak

e-mail:dyrektor.p96@eduwarszawa.pl

telefon: 22-277-22-51

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych

wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urzęd. Unii Europ. z dnia 04.05.2016 r. L 119/1), dalej jako „RODO”, informuję, że

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:  Przedszkole nr 96 01-577 Warszawa,ul.Wyspiańskiego 5 , reprezentowane przez Dyrektora Przedszkola – Annę Olesińską-Pawlak
Inspektorem Ochrony Danych (IOD) jest Pan Janusz Gałus
adres e-mail:  iod.oswiata@dbfozoliborz.waw.pl

  • dane osobowe, o których mowa  są przetwarzane w celu realizacji zadań wynikających z prawa oświatowego, ustawy o systemie oświaty, z prawa pracy;
  • dane osobowe nie są udostępniane odbiorcom danych w rozumieniu art. 4 pkt. 9 RODO. Dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem;
  • dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej;
  • dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres w zakresie niezbędnym do realizacji celów przetwarzania danych osobowych;
  • przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec  przetwarzania;
  • ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  • podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne), ale konieczne w celu realizacji zadań wynikających z prawa oświatowego, ustawy o systemie oświaty, z prawa pracy. Odmowa udostępnienia danych przez Pana/Panią spowoduje niemożność  realizacji w/w zadań przez ADO;
  • Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez ADO, w tym profilowaniu;
  • Zgodnie z art. 21 ust. 4 RODO informuję, iż przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących Pani/Panu danych osobowych. Sprzeciw należy złożyć inspektorowi ochrony danych, którego dane kontaktowe wskazane są powyżej. Zgodnie z art. 21 ust. 1 RODO, składając sprzeciw, należy wskazać jego przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją.

Sprawozdanie finansowe

Sprawozdanie finansowe umieszczane jest corocznie na stronie Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Żoliborz m.st. Warszawy pod adresem:

https://dbfozoliborz.bip.um.warszawa.pl/menu_przedmiotowe/sprawozdania_finansowe

Dni i godziny przyjmowania interesantów

Przedszkole przyjmuje interesantów w godzinach pracy sekretariatu 9.00 – 15.00

Dyrektor Przedszkola przyjmuje interesantów po wcześniejszym umówieniu telefonicznym:

Tel: 22-277-22-51 e-mail: dyrektor.p96@eduwarszawa.pl

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw w Przedszkolu nr 96

listownie:

Przedszkole nr 96

ul. Wyspiańskiego 5

01-577 Warszawa 

e-mailem:

dyrektor.p96@eduwarszawa.pl 

telefonicznie:

sekretariat : 22-839-28-39; 22-277-22-50 ; 22-277-22-47 

osobiście:

Po wcześniejszym umówieniu spotkania.

Strona internetowa: https://przedszkole96.schoolpage.pl/

Redaktor BIP: Anna Olesińska-Pawlak , tel.22-277-22-51, e-mail: dyrektor.p96@eduwarszawa.pl