Zwroty za niewykorzystane opłacone posiłki (zgłoszone nieobecności) będą dokonywane tylko i wyłącznie na pisemny wniosek rodziców (podanie o zwrot nadpłat do pobrania:https://przedszkole96.schoolpage.pl/dokumenty/)
Wnioski (scan )o zwrot nadpłaty należy przesłać drogą mailową na adres: przedszkole_96@interia.pl ,
w terminie od dnia 1 września 2023r do dnia 30 września 2023r(po tym terminie nie będzie możliwości złożenia wniosku -konieczność rozliczenia roku )
Zwroty dokonywane będą od dnia 15 września do dnia 10 października
Informujemy ,że kwotę do zwrotu można uzyskać :
-Policzyć zgłoszone nieobecności i pomnożyć przez stawkę żywieniową (15 zł dziennie)
W przypadku pomyłki kwota zostanie skorygowana
lub
-Wysyłając zapytanie na adres mailowy placówki (od 1 września )